Jus Se7en ialah minuman kesihatan harian formulasi 100% ramuan semulajadi tanpa bahan pengawet hasil gabungan lima bahan makanan iaitu: bawang putih, halia, limau, cuka pati epal dan madu.

Produk minuman kesihatan jenama Se7en adalah kolaborasi bersama Pusat Teknologi University Putra Malaysia - Perbadanan Pembangunan Teknologi Malaysia (UPM-MTDC).

Khasiat Daripada Jus Se7en

Kajian beberapa universiti mendapati bahawa khasiat yang diperolehi daripada bahan-bahan asli seperti bawang putih, halia, lemon, cuka pati epal dan madu mampu mengurangkan kadar kolesterol tinggi yang membahayakan kesihatan, saluran jantung tersumbat, mencegah penyakit jantung, masaalah saluran darah dan menggalakkan sistem imuniti tubuh badan .

Adakah Anda Mempunyai Kolesterol Tinggi?

Adakah anda tahu paras kolesterol yang tinggi boleh menyebabkan penyakit jantung?
Anda sudah bertahun menelan pil anti-kolesterol tanpa jemu TETAPI kolesterol masih tak turun ?
Adakah anda dinasehatkan oleh doktor supaya membuat pemeriksaan perubatan setiap 6 bulan bagi mengesan samada ubat anti-kolestrol telah merosakkan fungsi hati anda?

Kini.... Satu Penemuan Terbesar... 

Jus Minuman Kesihatan Se7en Untuk Kurangkan Kolestrol
Satu cup kecil sehari mungkin dapat menyelamatkan nyawa anda dari
penyakit jantung & penyakit2 yg di takuti.....

Apakah penyakit-penyakit yang ditakuti ?

- Saluran vena tersumbat
- Penyakit jantung
- Saluran darah tidak betul
- Kolesterol tinggi
- Sistem kekebalan rendah

Khasiat Jus Se7en membantu :

Menurunkan kadar kolestrol dalam darah
Menghilangkan rasa menyucuk di dada
Menyingkirkan toksin dalam badan ( Badan Terasa Segar dan Ringan )
Membersihkan saluran darah tersumbat ( Kurang Mengah-Mengah )
Membantu melegakan pernafasan / Asma
Membuang angin dalam badan
Melawaskan penghadaman Perut Tak 'Bloating' Lagi)
Melancarkan perjalanan darah (Badan Rasa Cergas dan Berstamina)
Melegakan kahak dan batuk ( Dada Rasa Lega )
Membantu melegakan sakit kepala dan sakit badan
Membantu menurunkan berat badan
Mengurangkan sakit sendi dan tulang
Mengurangkan kencing tak lawas

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


 MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT 

CARA ASLI DAPAT MEMBANTU MENGURANGKAN KOLESTEROL ANDA....

Adakah anda tahu halia dan bawang puteh dan jus epal secara semula jadi berupaya
merendah paras kolesterol?

Gabungan bahan asli yang berkhasiat - madu lebah, cuka epal, bawang putih, lemon dan halia yang mempunyai khasiat luarbiasa yang mampu memelihara kesihatan anda!

CARA MINUM JUS SE7EN

- Minum satu camca besar atau bersamaan satu kap sehari
- Se7en diminum sebelum minum pagi.
- Setiap kotak ada tiga botol jus Se7en.


HARGA
Satu Kotak (3 botol):
Semenanjung: RM 145.00

Cara penggunaan
Hanya satu cup (disediakan dlm pek) setiap pagi sebelum mengambil sarapan .

** setiap botol 300ml

SE7EN TELAH DISIJIL HALAL OLEH JAKIM DENGAN PENCAPAIAN MS1500:2009 PADA DISEMBER 2014, BERNOMBORKAN SIJIL JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 067 – 09/2014.

TESTIMONI

1. Saya baharu sahaja menghabiskan sebotol Se7en dalam masa seminggu. Rasanya yang enak memudahkan sesaorang itu minum Se7en. Saya mengalami selesema teruk dengan bengkak-bengkak mata, radang sinus, telinga berdenyut, sakit tekak dan sesak dada. Saya menggunakan ubat wap sedut (inhaler) untuk bernafas kerana penyakit asthma. Radang sinus telah berlarutan hingga menyebabkan kahak saya berwarna hijau!

Lazimnya saya jumpa doktor untuk ubat selesama dan antibiotik. Tetapi oleh sebab saya sedang dirawati dengan penyakit lain dan tubuh saya penuh dengan pelbagai ubat, maka kali ini saya telah tidak jumpa doktor. Dengan mengambil Se7en selama seminggu, saya bangga menyatakan yang KESEMUA GEJALA-GEJALA DI ATAS TELAH HILANG!. Nafas saya telah pulih seperti sediakala, dan dapat tidur nyenyak.

Perasaan kembung perut telah berkurangan. Penghadaman saya juga pulih. Saya tidak lagi menggunakan ubat wap sedut untuk asthma. Setiap kali saya sesak nafas saya minum Se7en diikuti dengan air suam. Terima kasih kerana membaiki kualiti kehidupan saya.

Puan Liza - Kuala Lumpur

2. Ubat yang ajaib ini mempunyai banyak manfaatnya dan saya yang mempunyai trigliserida yang tinggi telah turun dengan drastiknya dalam hanya tempoh 2 bulan penggunaan harian. Kita semua tahu kelebihan setiap kandungan dan apabila disatukan iainya menjadi pelengkap yang dianugerahkan oleh Tuhan. Campuran ini dari apa yang saya faham adalah ubat Ayurveda yang memulihkan. Apa yang pasti, ia menghalang arteri daripada tersumbat DAN yang pasti ia adalah terbaik untuk anda.

Mr.Crandran - Selangor

3. Sememangnya tidak diragui bahawa ramuan dalam Se7en yang terbina daripada campuran bawang putih, halia, jus lemon, cuka sider epal dan madu, membantu melanjutkan usia seseorang dengan melindunginya daripada menhidapi penyakit yang memudaratkan. Juga terbukti bahawa pesakit yang telah diberikan minuman ajaib ini sekali sebelum sarapan pagi, menunjukkan pengurangan yang luar biasa bagi pesakit yang menghidap penyakit tekanan darah tinggi dan kolesterol dalam masa seminggu.

Dr Han Len Tsao,
Jurnal Perubatan Semula Jadi, China

Rumusan: Selepas meminum Se7en, paras kolestrol semakin bertambah baik berbanding sebelumnya...


"PENCEGAHAN ADALAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI".